2009. február 22., vasárnap

A hétvégi citromos süti

Egy szép napon orrom alá lett megnyitva egy txt-file. Cím: görög citromos szelet. Ezzel a kísérőmondattal: "ugye megsütöd nekem"? És "A" mosollyal. Hát elkezdtem dokumentálódni, és itt rátaláltam. De túlzott cukortartalmúnak ítéltem, így nagyon megcsappantottam a beletett cukormennyiséget. Csak 20 dkg ment bele (a tésztájába). (Sütik esetében előkerül a mérleg...) Szerintem még így is az édes felső határán mozog. És miután a kenyérsütés után nem volt még kihűlve a sütő, nem kellett 50 percet süssem, csak (becsszóra) kb 20-at. Így is picikét odakapott az alja.
De finom azért. És ami nagyon fontos: nem száraz, nem tikkasztó. Ehhez a beletett elég sok joghurt is hozzájárul, de főképp a ráöntött citromos szirup (itt Piszke eleve lecsökkentett cukormennyiségét használtam). Fog még készülni, az egyszer biztos, de még kevesebb cukorral. Ugyanis ki lett nevezve aktuális kedvenc sütinek :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése